free responsive web templates

Szoftver - Hardver - Kiegészítő

GARANCIÁLIS KÉRDÉSEK

GÉPEK ESETÉN:

SONY

Vevőszolgálat: Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)  E-mail: support@hu.playstation.com  

72 órás csere: A törvényeink szerint a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket a kereskedőnek kötelessége kicserélnie.

A cserét azonban meg kell előznie egy minimális technikai ellenőrzésnek:
– a készülék nem lehet törött, beázott, agyonhasznált ( 3 napos újszerű készülék! )
– a készülék garanciális lezáró matricái nem lehetnek sérültek ( ez csak PS készülékeken van, tartozékokon nincs )
– a bejelentett hibát – ha lehetséges – ellenőrizni kell
Ha komplett készülék csere történik ( pl.: PS4 dobozos készülék ), akkor a készülék összes tartozékát ( doboz, kábelek, kontrollerek, játékok és egyéb kiegészítők ) vissza kell kérni, csak ezek teljes megléte esetén adható ki a csere készülék.
A cseréről fel kell venni egy jegyzőkönyvet, amelyben minimum szerepelnie kell a készülék típusának/gyári számának, a hiba leírásának, az ügyfél nevének, telefonszámának, a vásárlás és a csere dátumának, valamint csatolni kell az eredeti számla másolatát

Az így kicserélt készüléket a fenti jegyzőkönyvvel együtt vissza kell juttatni a nagykereskedésnek.
A nagykereskedés vagy az olyan partner, aki közvetlenül vásárol a Sony-tól, a 72 órás készülékeket a mellékelt 72 órás lejelentőlap.xls kitöltésével és ennek email-en történő elküldésével jelzi a Sony felé, hogy visszárus készülékei vannak.
A készülékek elszállítását a Sony által megbízott szerviz vagy futárszolgálat fogja intézni.
Az email-t a következő címre kérjük elküldeni: Zsuzsanna.Pasztor@eu.sony.com

Garanciális időben visszahozott készülékek:
Ha az ügyfél garanciális időben ( de a vásárlástól számított 3 munkanapon túl ) viszi vissza a készüléket/tartozékot a boltba, akkor a hibás készüléket egy pontos hibaleírást tartalmazó jegyzőkönyvvel kell átvenni az ügyféltől – olyannal, mint a 72 órás esetben említett jegyzőkönyv. Itt is mellékelni kell a számla másolatát.
Láthatóan fizikai sérült, beázott, illetéktelenül szétszedett, sérült garanciamatricás készülékek esetén azonnal tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy a javítást garanciálisként nem, csak fizető javításként lehet kezelni – de ezen jól látható hibák nélkül is tájékoztatni kell az ügyfelet arról, hogy a javítás során észlelt garanciát kizáró okok esetén a készüléket csak fizető javításként lehet kezelni.

Az átvett készülékről értesíteni kell a Hireltech Kft-t az alábbi elérhetőségek egyikén: szerviz@hireltech.hu, hireltec@t-online.hu, Tel.: +36 (70) 6384 536, +36 (1) 324 8652, Cím: 1091 Budapest, Mihálkovics utca 18,
A Hireltech Kft. gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról. Ha a szállítást futárszolgálattal oldják meg, akkor a készüléket gondosan be kell csomagolni, célszerű az eredeti csomagolást használni, ha rendelkezésre áll.


MICROSOFT 
Az XBOX-360 és XBOX-ONE konzol 3 napon belüli meghibásodása esetén a vásárló készülékének cseréjére jogosult abban az üzletben, ahol készülékét megvásárolta. Visszavétel feltétele a termék sértetlensége a vélelmezhető rendeltetésszerű használat a tartozékok, a géphez kapott szoftver(ek) hiánytalan megléte, kifogástalan állapota.
A három napon túl történt meghibásodás esetén a vásárló a vásárlástól számított egy éves időtartamon belül garanciális javításra jogosult.
Az ügyintézés menete a következő: 
1. A vásárlónak kapcsolatba kell lépni a Support Csapattal (Ügyfélszolgálat) a konzol dobozán vagy dobozában található telefonszámon: 06-80-018590
2. A telefonos szakember meggyőződik róla, hogy a konzol javítására vagy cseréjére van szükség.
3. Eljuttatnak a vásárlóhoz egy „prepaid label”-t e-mailen vagy postán keresztül. A benne található adatokon (telefonszám, e-mail cím) keresztül a vásárló közvetlenül veszi fel a kapcsolatot egy futár céggel.
4. A futár kimegy a megbeszélt időben a megbeszélt helyre és begyűjti a konzolt. Elszállítja egy központi szervizbe.
5. A szerviz központban elvégzik a konzol javítását vagy cseréjét. Az eredeti garancia idő nem változik meg a konzol javítása vagy cseréje következtében!
6. A szerviz központ felveszi a kapcsolatot a futár céggel, aki időpontot és helyet egyeztet a vásárlóval, majd visszaviszik a javított vagy cserélt konzolt a vásárlóhoz. 

SZOFTVEREK ESETÉN:

Szoftver termékek szellemi terméknek minősülnek ezért a Szerzői Jog védelme alatt állnak, így a 72 órás szabály nem vonatkozik rájuk!

Vásárláskor a helyszínen kérjük ellenőrizze a termékben található lemez és/vagy kód meglétét.
Amennyiben a termék hiányos vagy minősége kifogásolható az eladónak jegyzőkönyvet kell készíteni és ki kell cserélnie a terméket.
Ha ezt elmulasztja, a későbbiekben a termék bevizsgálására van lehetősége, ha az megfelel az alábbi feltételeknek:
– nincs a terméken mechanikai sérülés, ázás, nem rendeltetésszerű használatból adódó nyomok, sérülések
– termékkódot/letöltőkódot tartalmazó kódkártya megléte
– kézikönyv megléte
– vásárlást igazoló blokk vagy számla vagy annak másolata, melyről egyértelműen kiderül a vásárlás dátuma.
Amennyiben a hibás termék a bevizsgálási feltételeknek megfelel, akkor:

EA (ELECTRONIC ARTS) SZOFTVEREK ESETÉBEN:
• Hívja fel az EA terméktámogató vonalát mely a +36 1 505 95 50-es számon elérhető, munkanapokon 9-17 óra között és az ott elmondottak szerint kell eljárni.
MICROSOFT SZOFTVEREK ESETÉBEN:
• Hívja fel a Microsoft terméktámogató vonalát mely a +36 1 267 4636-es számon elérhető, és az ott elmondottak szerint kell eljárni.
SONY ESETÉBEN:
Vevőszolgálat: Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)
EGYÉB (ACTIVISON BLIZARD, 505 GAMES STB.) SZOFTVEREK ESETÉBEN :
• A terméket vissza kell vinni a vásárlás helyszínére és kérni a termék bevizsgálását. A kereskedő jegyzőkönyvet állít, ki melyen szerepel a termék pontos megnevezése, vevő panasza, az átvétel dátuma. A bevizsgálás időtartama maximum 15 munkanap. Amennyiben jogos a fogyasztói kifogás a terméket a kereskedő cseréli vagy jóváírja.
Telefon: +36 (1) 422 13 88,

KIEGÉSZíTŐK ESETÉN:

A 10.000.- Ft. fogyasztó ár alatti kiegészítők esetében nem kötelező a jótállás csak javítás kérhető a fogyasztó részéről.


MICROSOFT GYÁRI KIEGÉSZÍTŐK:
Microsoft termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik.  
SONY GYÁRI KIEGÉSZÍTŐK:
Sony termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.  
UTÁNGYÁRTOTT KIEGÉSZÍTŐK:
Után gyártott termékekre egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

HASZNOS INFORMÁCIÓK
Szerződéskötéshez

Cégünk csak kereskedőket szolgál ki, magánszemélyek kizárólag partnereinknél vásárolhatnak.

Együttműködés feltétele a szállítói keretszerződés megkötése.
Csatlakozáshoz, az alábbi dokumentumok szükségesek:
Egyéni vállalkozó esetén:
Az egyéni vállalkozói igazolvány másolata vagy az egyéni vállalkozói bejelentkezésről igazolás másolata , Statisztikai számjel , Adószám, Kapcsolattartó telefonszáma, e-mail címe, Üzlethelység vagy weboldal, címe, elérhetősége 
Cég esetén:
Cégkivonat másolata , Aláírási címpéldány másolata, Szállítási cím, üzlet neve, ha van, Kapcsolattartó neve, telefonszáma, e-mail címe, Üzlethelység vagy weboldal, címe, elérhetősége 
Az adatok megküldésével, elkészítjük a szerződést, melyet két példányban, egy oldalas nyomtatásban, minden oldalon aláírva kérünk visszajuttatni.
A szerződés beérkezése után, regisztráljuk rendszerünkbe, melyről e-mailben küldünk tájékoztatást.

Cím

H-1141 Budapest, Öv utca 39-41 

Kapcsolat

Email: info@magnew.hu
Tel.: (+36 1) 422 1388     
Fax.: (+36 1) 422 1391    


 Ügyfélfogadás és Áruátvétel


Hétfő  
Kedd  
Szerda  
Csütörtök  
Péntek  
9:00-16:00
9:00-16:00
9:00-16:00
9:00-16:00
9:00-16:00